domingo, 23 de agosto de 2009

Aquesta illa màgica...

Un nus en l'estómac. La velocitat augmenta per segons empenyent el meu cos cap a enrere. M'adono que ja no puc retrocedir, que depenc d'un motor i d'unes coordenades que direigeixen el meu destí. És en aquest instant quan apareix la imatge dels meus estimats. Un nus en la gola. Una llàgrima lliscant pel meu pòmul i que minimitza la sensació d'ofec. Sorolls de fons, plors de mainada, murmuri. Instants als qual mai m'habituaré. Des de la petita finestra capto l'última imatge de la illa. Aquesta illa que, any darrera any, m'omple de goig, de noves experiències i em dóna la força necessària per prosseguir. Aquesta illa màgica...

1 comentario:

  1. Curios.Saps que jo sentia el mateix que tú al no tenir-te al meu costat? Un buit intens i també alguna que altre llàgrima, perquè com et vaig dir... Menorca sense tu perd l'encant. Tot i que sigui dit que estava molt ben acompanyada amb tots el nens i tots els que ens estimen, però cada cop que te'n vas el buit és més gros. Àngels Grau

    ResponderEliminar